جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

ایکس بادی چیست ؟

ایکس بادی چیست ؟

ایکس بادی چیست ؟

 

ایکس بادی (XBody)  چیست : چگونه ورزشی است، جریانهای تعریف شده در دستگاه ایکس بادی فقط میتواند عضلات اسکلتی رشتهای بدن را فعال کند و اعضایی مانند قلب به طور کلی در دسترس این جریان الکتریکی نیستند.

با دارا بودن کلیه امکانات و تجهیزات مدرن بدنسازی، تمرینات ویژه ای را برای ورزشکاران ایکس بادی خود در نظر دارد!متاسفانه یکی از معایب ایکس بادی رها کردن آن زودتر از نتیجه گرفتن است. برنامهی تمرینی XBody از پنج بخش تشکیل شده است: گرم کردن، دو دفعه تمرین استقامتی شامل اسکاتهای سنگین و وزنه زدن، ۴ دقیقه تمرین قلبی عروقی و ۳ دقیقه برای سرد و آرام کردن بدن تمرینات استقامتی شامل چند حرکت سرراست (اسکاتهای سنگین و وزنه زدن) است.

 

ورزش ایکس بادی

ورزش ایکس بادی بواسطه بازه وسیعی از اثرات سودمند آن مورد توجه بسیاری از افراد و با اهداف متفاوت بوده، به این مفهوم که علاوه بر نتایجی که برای تناسب اندام داراست بعنوان یک ورزش درمان کننده هم استفاده خواهد شد یعنی بر عکس خیلی از ورزشهای دیگر نه تنها ورزش سنگینی محسوب نمیگردد بلکه سبب درمان و احیای بدن نیز خواهد شد، ورزش ایکس بادی در باشگاه هیچ ضرری ندارد و همان طور که یاد شد برای اهداف درمانی نیز از آن بکارگیری میگردد.

 

دستگاه ایکس بادی چیست ؟

 

از این مجموعه در استدیو های ایکس بادی برای توانبخشی، بهبود حرکت و تقویت عضلات حومه مفصلها بکارگیری میشود. در هر جلسه تمرین بدن فرد بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری را فقط در حین تمرین و تا ۱۸۰۰ کالری را تا ۴۸ ساعت بعد از استفاده از ایکس بادی به علت ریکاوری عضلات مصرف خواهد کرد .

ایکس بادی سیستم مدرن و فشرده ورزشی است که با پوشیدن جلیقه مخصوص و ارسال سیگنال های مدیریت شده به تمام عضلات بدن آنها را با سرعت بالا ورزش می دهد و در طول جلسات ۲۰ دقیقه ای و برای ساعت ها بعد از آن کالری قابل توجهی (حدود ۱۵۰۰ کالری) سوخته میشود و البته با این روش در مدت کوتاهی به اندام ایده آل خود می رسید. نحوه کاهش وزن با ایکس بادی به چه صورت است.

 

ایکس بادی چیست ؟
کمک به تناسب اندام پس از زایمان

کاهش وزن

نحوه کاهش وزن با دستگاه ایکس بادی مثل سایر ورزشها به تمرین و مداومت نیاز دارد. نحوه کارکرد ایکس بادی: جلیقه های مخصوصی برای این منظور طراحی گردیده که پالس هایی را به تمام عضلات بدن ارسال میکند. دوره های عادی ایکس بادی با ۲۰ دقیقه تمرین، لباس زیر جلیقه عمومی، مربی خصوصی و آنالیز بدن ارائه میشوند. دوره های VIP ایکس بادی با ۲۵ دقیقه تمرین و ماساژ ریلکسی پایان تمرین، کلیه آپشن های ایکس بادی، لباس زیر جلیقه شخصی، مربی خصوصی، دستگاه ویبراتور لاغری، رژیم غذایی(تغذیه سالم) اختصاصی، آنالیز بدن ارائه میشوند. اگر بخواهید دستگاه EMS را امتحان کنید، نیاز به چه چیزی دارید.

 

بدون نیاز به رژیم سخت

این ورزش به رژیم غذایی سخت نیاز ندارد، شما به هیچ چیز خاصی نیاز ندارید. در این مقاله عوارض، مضرات و معایب ایکس بادی و همچنین لاغری با این ورزش و مزایای تمرینی آن و به طور کلی ایکس بادی (XBody) چگونه ورزشی است . یکی از مزایای خوب ایکس بادی در این است که در همان مراحل اولیه تمرین میتوانید کاهش وزن را به خوبی احساس کنید. یک نوع تمرین تمرینات قدرتی است که افزایش متابولیسم بدن را مورد هدف قرار داده که اگر با رژیم غذایی مناسب همراه شود، نتیجه آن کاهش وزن به همراه ایجاد توده عضلانی بدون چربی است. بنابراین عضلات در حالت بازیابی قرار گرفته و میزان متابولیسم بدن بالا میرود. در این ورزش متابولیسم بدن تا حد زیاد بالا میرود. بهبودسلامت وعضله سازی می توان با حداقل سرمایه،ایجاد اشتغال با درآمدزایی بالا داشته باشیم .

 

ای ام اس چیست ؟

در این روش با فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات سرعت عضله سازی تا ۵ برابر و سرعت چربی سوزی تا ۳ برابر افزایش پیدا خواهد کرد. در این متد دستگاه با ارسال Pulse های الکتریکی که مستقیمأ به ماهیچه ها وارد می شوند روند عضله سازی را به میزان ۵ برابر و همچنین سرعت و

ایکس بادی پلاس چیست ؟

روند چربی سوزی را تا ۳ برابر افزایش میدهد به طوریکه در یک تمرین ۲۰ دقیقه ای با این سیستم، بدن چیزی در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ کالری انرژی مصرف خواهد نمود.

تاثیر ایکس بادی در لاغری خود را با چربیسوزی و از بین بردن کالری نشان میدهد. به این صورت که قدرت عضلات بدن را افزایش میدهد. زمانی که عضله ها کار می کنند تراکم داخلی به شدت تحریک می شود و باعث افزایش جریان خون در کل عضلات است که اسید لاکتیک موضعی را در بدن پخش میکند و آستانه تحمل اسید لاکتیک در بدن افزایش میدهد که این خود به معنی پیشرفت ورزشی و تغییر در شکل بدن است، البته بدلیل اینکه اکثر افراد به این روش تحریک عضلانی عادت ندارند بعد از اجرای جلسات ابتدائی، ممکن است با درد لاکتیکی و گرفتگی عضلات مواجه شوند.

 

فقط در 20دقیقه

اگر بخواهید در مدت کوتاهی با کمک ایکس بادی به تناسب اندام برسید، انجام ورزشهای هوازی لازم است. برخی از افراد بدون توجه به توانشان اقدام به انجام ورزشهای بیش از حد سنگین میکنند. محتویات این سایت متعلق به باشگاه ایکس بادی XBody هست و هرگونه کپی برداری بدون ذکر نام و لینک به سایت، خلاف اخلاق در فضای مجازی است. در ورزش ایکس بادی کالری سوزی چقدر است.

 

مقالات دیگرما

 

قیمت دستگاه ems خانگی. دستگاه ایکس بادی. easy motion skin. تفاوت ایکس بادی و ای ام اس. لاغری با ایکس بادی.x body .لباس xbody.دستگاه ems. قیمت ems. ایکس بادی چیه. خرید دستگاه ایکس بادی. ورزش با دستگاه ems .قیمت ایکس بادیخرید دستگاه ems .دستگاه ems برای لاغری.xbody. قیمت جلیقه ایکس بادی. ورزش ایکس بادیتاثیر ایکس بادی در لاغری. دستگاه ems دست دوم. جلیقه ایکس بادی. خرید دستگاه ای ام اس. ایکس بادی قیمت. لاغری با دستگاه ems.قیمت ورزش ایکس بادی. قیمت دستگاه ems training.دستگاه ایکس بادی قیمت.XBODY GO.میها بادی تک. قیمت لباس ایکس بادی. ایکس بادی چیست قیمت. دستگاه ems چیست. دستگاه لاغری ایکس بادی. خرید لباس ایکس بادی. ویژن بادی. ورزش ایکس بادی چیست. دستگاه ems قیمت. لباس ایکس بادی. نمایندگی فروش دستگاه ایکس بادی . قیمت دستگاه ای ام اس . ems training. قیمت دستگاه ای ام اس.  XBODYWORLD. EMS Iran. aq8. دستگاه XBody .xbody iranدستگاه ایکس بادی اکتیویو. نمایندگی انحصاری ایکس‌ بادی در ایران.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.