جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

هدف از دستگاه ایکس بادی ·

هدف از دستگاه ایکس بادی

هدف از دستگاه ایکس بادی

دستگاه ایکس بادی ، هدف ما ایجاد اشتغال و کمک به معشیت و داشتن نتیجه ی مطلوب با دستگاهEMS   می باشد. این تمرینات دقیقا این گروه از افراد را که سال ها ورزش نکردند مجبور می کند دوباره تمرین کنند. بنابراین، شروع خوبی برای ترکیب ورزش و ایجاد انگیزه در زندگی روزمره است. ما برای اینکه بتوانیم عضله خود را منقبض کنیم و حرکتی در بدن ایجاد کنیم، ابتدا دستور را در مغز که مرکز فرماندهی بدن است صادر می کنیم.

 

شناخت بدن

در هنگام انجام ورزش XBody بدلیل اینکه بخش بزرگی از ماهیچه ها فعال و مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می شود. متابولیسم بدن روند افزایشی خواهد داشت از این روی به سرعت ذخایر چربی تبدیل به انرژی شده و خواهند سوخت و همزمان با فعالت ماهیچه ها استایل و فرم بدنی بهبود خواهد یافت. شما می توانید بدنتان را بهتر بشناسید، از فعالیت بدنی لذت ببرید و فرم گرفتن عضلات خود را مشاهده کنید. لذت ورزش کردنو نداره اصلا. از دیگر فواید ورزش ای ام اس میتوان به قابلیت از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی توسط دستگاه ای ام اس اشاره کرد. بعضی از افراد به دنبال راهی برای رسیدن سریع به وزن مورد نظر خود هستند و برای لاغر شدن تمام راه های موجود را امتحان می کنند.

 توان بخشی با ایکس بادی

به عبارتی دستگاه ایکس بادی اکتیویو میتواند به عنوان یک ابزار اثربخش برای توانبخشی به عضلات بعد از آسیب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اگه بعد یه مدت دیگ تمرین نکنیم بدن ب حالت اول برمیگرده یا مثل ایروبیک وزن اضافه میشه. EMS هیچ ماده ای را به آب اضافه نکرده و هیچگونه تغییر شیمیایی را در آب بوجود نمی آورد. بدن برای جبران انرژی علاوه بر مصرف آب به منابع دیگر هم نیاز دارد و باید موارد مورد نیاز بدن با مصرف کربوهیدارت ها، میوه ها و سبزی ها و غذاهایی که کلسیم و منیزیم و سدیم دارد و همچنین مصرف ویتامین هایی مانند ب۱ و ب ۱۲ و سی جبران شود.

 

پالس الکتریکی

بسیاری از افراد بر این باورند که پالس های الکتریکی ارسالی ایکس بادی به بدن عاری از عوارض نیست و حتی ممکن است به سیستم قلبی آسیب برساند در حالی که بسیاری از محققان علوم پزشکی ورزشی موافق این نظریه نیستند و اعلام می کنند که درمان با کمک جریان الکتریکی مبحثی کاملا شناخته شده و قابل قبول از پروسه درمان است که در فیزیوتراپی برای کمک به بهبود عضو آسیب دیده و توانبخشی توسط فیزیوتراپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از تکنیک های فیزیوتراپی کاملا به رسمیت شناخته شده است.

تنظیم دستی الکترود ها

معمولا الکترودهای این دستگاه به گونه ای تنظیم شدهاند که بر روی عضلات قرار میگیرند و ضربه های الکتریکی بر عضلات وارد می کنند و این ضربه ها باعث انقباض های زیاد ماهیچه ای میشود. هر آسیبی که با ورزش برطرف میشود، با دستگاه ایکس بادی هم برطرف خواهد شد، اما به علت آنکه تلاش فرد با میزان فعالیت عضلانی او تعادل ندارد، ممکن است به لحاظ روانی دچار بیش تمرینی شود. اگر به دنبال رسیدن به تفکیک عضلات و ترکیب بدنی عالی هستید، ممکن است به این نتیجه دلخواه نرسید.

 

شرایط بدنی ایکس بادی

شرایط بدنی هر فرد را انالیز کرده و از تنظیمات نامربوط اسفاده نکند. ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد. EMS بیش از پنجاه درصد خوردگی را کاهش داده و به میزان قابل توجهی سبب افزایش طول عمر لوله ها و تجهیزات می گردد و به سادگی و بدون هیچگونه تغییر . برش و یا سوراخ در سیستم لوله کشی و بدون نیاز به باز شدن اتصالات در مدت زمان کوتاهی نصب می گردد و فضای کمی را اشغال می کند. بدن بین ۲ تا ۳ روز در این وضعیت قرار داشته و انرژی بسیار بالایی را در جهت تقویت و آمادگی ماهیچه ها صرف کند بطوریکه پس از چند هفته تمرین منسجم و منظم با ارتقاء سطح آمادگی درعضلات روند متابولیسم (سوخت و ساز) بدن به طور چشمگیری افزایش یاقته و سبب کاهش وزن و از بین رفتن چربی های متراکم شده در قسمت های مختلف بدن همچون ران ها، شکم و پهلوها شود و پیامد از بین رفتن این چربی ها کاهش وزن و سایز، شکل گیری عضلات و اصلاح و بهبود فرم و استایل بدنی خواهد بود.

 

دستگاه ایکس بادی
بهترین دستگاه ایکس بادی

 

نکات دیگر

دیگر نکته مهم تمرین (ای ام اس) ذخیره کردن زمان است.به طور مثال، با ۲۰ دقیقه تمرین کل بدنی . فقط یک جلسه تمرینی 20 دقیقه ای در هفته برای احساس موفقیت در طی چند هفته کافی است. در واقع XBody برای آن دسته افرادی که تمایل دارند روندعضله سازی و چربی سوزی را با سرعت بیشتر در کمترین زمان طی کنند مناسب است. به علاوه زمانی که عضلات در حال ساخته شدن هستند. کالری بیشتری در زمان استراحت مصرف میکنند و به طور کل این امر منجر میشود، تا ذخایر چربی به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. بنابراین ضروری است که ورزشکار حداقل ۲ ساعت قبل از تمرین با ذخایر غنی از کربوهیدرات (ذخایر گلیکوژن) برای تمرین حاضر شوند. تا بتوانند انرژی لازم برای انجام تمرینات پر فشار EMS را داشته باشند. ورزشکار پس از چند جلسه تمرین کاهش سایز و وزن را به وضوح احساس خواهد کرد و با انجام تمرینات منظم و منسجم به لاغری، کاهش وزن. و تناسب اندام مورد نظر خود را بدست خواهد آورد.اینستاگرام مارا دنبال کنید.

 

مقالات دیگرما

قیمت دستگاه ems خانگیeasy motion skin. تفاوت ایکس بادی و ای ام اس. لاغری با ایکس بادی.x body .لباس xbody.ایکس بادی چیست.دستگاه ems. تفاوت ویژن بادی و ایکس بادی.قیمت ems. ایکس بادی چیه. خرید دستگاه ایکس بادی. ورزش با دستگاه ems .قیمت ایکس بادی. قیمت دستگاه ایکس بادی دست دوم. خرید دستگاه ems .دستگاه ems برای لاغری.xbody. قیمت جلیقه ایکس بادی. ورزش ایکس بادی. ایکس بادی. تاثیر ایکس بادی در لاغری. دستگاه ems دست دوم. جلیقه ایکس بادی. خرید دستگاه ای ام اس. ایکس بادی قیمت. لاغری با دستگاه ems.قیمت ورزش ایکس بادی. قیمت دستگاه ems training.دستگاه ایکس بادی قیمت.XBODY GO.میها بادی تک. قیمت لباس ایکس بادی. ایکس بادی چیست قیمت. دستگاه ems چیست. دستگاه لاغری ایکس بادی. خرید لباس ایکس بادی. ویژن بادی. ورزش ایکس بادی چیست. دستگاه ems قیمت. لباس ایکس بادی. نمایندگی فروش دستگاه ایکس بادی . قیمت دستگاه ای ام اس . ems training. قیمت دستگاه ای ام اسi motion. XBODYWORLD. EMS Iran. aq8. دستگاه XBody .xbody iran. بیست بیوتی. ای موشن. دستگاه ایکس بادی اکتیویو. نمایندگی انحصاری ایکس‌ بادی در ایران.xbody چیست ؟.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.