جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

نحوه دریافت رژیم غیر حضوری · ایکس بادی

نحوه دریافت رژیم غیر حضوری

رژیم چیست؟

واژه ی رژیم لاغری واژه ایست که بسیاری از افراد از شنیدن آن واهمه دارند. در ذهن اکثر افراد اینگونه جا افتاده که فقط با نخوردن می توان به تناسب اندام ایده آل رسید. در صورتی که اگر چنین بود، دیگر وجود این تعداد متخصص تغذیه بی مفهوم بود! در حقیقت برای رسیدن به تناسب اندام باید در جستجوی برنامه ی غذایی اصولی بود که توسط یک متخصص تغذیه مجرب تنطیم شده باشد تا با مصرف همه ی مواد مغذی، سبب کاهش وزن و لاغری شود.

انواع رژیم های لاغری معروف

نام بسیاری از رژیم های لاغری که ادعای کاهش وزن سریع، آسان و بدون بازگشت را دارند بارها شنیده اید. به راستی کدام یک بهترند؟

رژیم لاغری اتکینز یا رژیم پر پروتئین

یکی از دلایلی که افراد جذب رژیم اتکینز یا رژیم پرپروتئین می شوند، کاهش وزن زیاد در مدت زمان کوتاه است. اما کاهش وزن به چه قیمتی؟

در رژیم اتکینز یا رژیم پر پروتئین، همانطور که از اسم آن بر می آید، افراد مجاز به مصرف منابع پروتئینی در حد بالا هستند اما میزان کربوهیدرات دریافتی روزانه آنها در طول روز به ۲۰ گرم در ابتدای رژیم اتکینز محدود می شود. آیا دریافت میزان بالای پروتئین و میزان کم کربوهیدرات عارضه ای ندارد؟

چند مورد از عوارض جانبی رژیم اتکینز یا رژیم پر پروتئین، مشکلات قلبی و کلیوی است. علی الخصوص اگر فردی زمینه ی مشکل کلیوی داشته باشد، این مسئله در او تشدید می شود و اوضاع وخیم تر می شود. همچنین از عوارض رایج رژیم اتکینز، کتوزیس یا اسیدوز متابولیک می باشد که از نشانه های آن اختلال تنفس، گیجی و پریشانی است. اگر این نشانه ها را تجربه کردید سریعا به پزشک متخصص مراجعه کنید.

رژیم لاغری کانادایی

رژِیم لاغری کانادایی از جمله رژیم هاییست که افراد بسیاری را جذب خود کرده. در تبلیغات این رژیم عنوان می شود که کاهش وزن ۸ – ۱۰ کیلوگرم در طول دوره ی رژیم که تنها ۱۵ روز است. این تبلیغ آنقدر فریبنده است که شاید هر کدام از ما فکر کنیم به امتحان آن می ارزد.

در رژیم ۱۵ روزه کانادایی اثری از میان وعده ها نیست. میان وعده ها کمک به حفظ قند و فشار خون می کند و حذف آن ها سبب ضعف و افت قند و فشار خون می شود. عدم وجود نان و غلات به جز در روزهای پایانی آن و وجود خوراکی های مضری مانند کالباس از دیگر معایب رژیم لاغری کانادایی است. شما می توانید با کلیک بر عوارض رژیم لاغری کانادایی به طور مفصل سایر عوارض این رژیم غذایی فریبنده را مطالعه کنید.

رژیم لاغری ۵ به ۲

در این رژیم لاغری فرد ۵ روز هفته را آزادانه غذا می خورد و تنها ۲ روز در هفته را رژیم می گیرد. شاید در ابتدا به نظر خوب برسد اما آیا واقعا این رژیم کارآمد است؟

به عقیده ی متخصصین تغذیه بهترین رژیم غذایی رژیمی است که متعادل، متناسب و متنوع است. در این رژیم در آن دو روز، فرد تنها مجاز به دریافت ۵۰۰ – ۶۰۰ کالری است که در این صورت مواد مغذی کافی به او نمی رسد. از طرفی به مرور با رعایت این رژیم، هر چند فرد تنها دو روز در محدودیت است، اما در روزهای دیگر به دلیل ولعی که در بدن ایجاد می شود، میزان دریافت مواد غذایی افزایش می یابد و بدن به طور مداوم با سیری و گرسنگی و قحطی مواجه است. این رژیم به مرور می تواند سبب آسیب به سیستم قلبی عروقی و ایجاد کبد چرب شود.

رژیم آنلاین مناسب چه افرادی است؟

با افزایش ماشینی شدن زندگی و پیشرفت علم، مشغله های زندگی نیز افزایش یافته. در بین زنان و مردان کمتر کسی را می بینید که شاغل نبوده و یک یا چند مسئولیت مهم در زندگی نداشته باشد. در طول سالیان همه ی ما این تجربه را داشته ایم که بارها، برای رسیدن به قرارهای ملاقات، به دلیل اتفاقات پیش بینی نشده، دچار بدقولی شده ایم و یا با استرس زیاد به آن قرار ملاقات چه از نوع کاری، چه دوستانه و چه به دلایل پزشکی رسیده ایم.

از طرفی با گسترش دنیای مجازی، بسیاری از کارها از این طریق انجام می شود و اینترنت وسیله ای برای مدیریت زمان شده است.

نظر شما چیست که بعد از یک روز پر مشغله وقتی خسته از کارهای روزانه و ترافیک خیابان ها به منزل رسیده اید، در حالی که روی مبل لم داده اید و چای می نوشید، با پزشک خود مشاوره کنید؟ و یا در حالی که در طول روز مشغول به کار هستید، در فاصله ی ۱۵ دقیقه ی استراحت خود، با یک متخصص مجرب برای کاهش وزن خود مشاوره نمایید؟ شاید ابتدا برای شما امری عجیب به نظر برسد، اما اگر خوب به آن بنگرید، این کار باعث می شود تا بدون صرف هزینه و زمان برای رفت و آمد و به دور از استرس برای نرسیدن به وقت ملاقات خود، به آسانی در حالی که به سایر کارهای روزانه ی خود می رسید، با یک متخصص برای دریافت برنامه غذایی مشورت می کنید. اکر این اتفاق بیوفتد، عالی نیست؟!

تیم متخصص آوای سلامتی همه ی این مسائل را در نظر گرفته و به شما این امکان می دهد تا در هر زمانی از از روز، با بهترین متخصصین تغذیه کشور مشاوره نمایید و برنامه ی غذایی مناسب خود را دریافت کنید. رژیم غذایی آوای سلامتی توسط فارق التحصیلان دانشگاه تهران تنظیم شده و ما این اطمینان را به شما می دهیم که هر رژیم غذایی برنامه ایست صد در صد متناسب با شرایط و نیاز های بدنی شما که توسط متخصصین تغذیه و رژیم درمانی مجرب بدون هیچگونه نرم افزاری طراحی می شود‌.

چه کسانی نیازمند رژیم غذایی هستند؟

شاید از بسیاری از افراد این سوال را که بپرسید که چه کسانی نیازمند رژیم غذایی هستند، به سرعت پاسخ دهند افراد چاق. عده ی کمی هم شاید بگویند افراد خیلی لاغر. اما آیا رژیم غذایی تنها مناسب لاغر ها یا چاق هاست؟

پاسخ این سوال منفی است. شاید به جرات بتوان گفت رژیم غذایی مناسب همه ی افراد است. به عبارتی هر فردی نیاز به یک متخصص تغذیه دارد تا با رعایت نکات مهم، سلامتی خود را برای سالیان بعد تضمین کند. در حقیقت رژیم غذایی رده ی سنی خاصی را در بر نمی گیرد. کودکان، نوجوانان، افراد بزرگسال و حتی سالمندان نیازمند رژیم غذایی مناسب هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.