جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

XBody چیست؟

XBody چیست؟

XBody پالس‌های الکتریکی تولید شده به وسیله دستگاه ایکس‌بادی از طریق کابل به الکترودهایی که بر روی سطح پوست و بر روی عضلات قرار گرفته‌اند منتقل و باعث تحریک عضلات برای فعالیت می‌شوند.
این پالس‌ها دستور فعالیت را که از دستگاه عصبی مرکزی می‌آید. شبیه‌سازی کرده و باعث انقباض فیزیکی عضلات می‌شوند. انقباض عضلانی حاصل شده شبیه به حرکات عادی و انقباضات طیبعی عضلات است. XBody بسته به پارامترهای پالس‌ها (فرکانس پالس، عرض پالس، زمان پیمایش، زمان پالس، زمان استراحت و زمان کل جلسه‌ی تمرینی) انواع مختلفی از فعالیت عضلانی می‌تواند به عضلات تحمیل شود. این تنوع فعالیت منجر به بهبود و تسهیل عملکرد عضلات می گردد.

 

 

نتایج دست‌یافتنی

 

دستگاه‌های ایکس‌بادی  اکتیو علاوه بر توانایی افزایش توده‌ی عضلانی و بهبود استقامت و قدرت عضلانی، برای فرم‌دهی به عضلات دارای کارایی بالایی هستند. سایر اثرات مفید شناخته شده است. ایکس‌بادی EMS عبارتند از: کمک به کنترل وزن، لاغری و یا مواردی مثل درمان سلولیت. همچنین می‌توان از این تکنولوژی به عنوان یک ابزار توانبخشی برای بالانس اختلالات عضلانی ناشی از استفاده عضلانی نامناسب و یا بازسازی عضلات آسیب‌دیده در صدمات و یا به دلیل سالخوردگی استفاده کرد. برای این منظور. دستگاه پالس‌های تحریک عضلانی با طول موج (فرکانس) پایین (بین 1 تا 400 هرتز) را ارسال می‌کند.

 

تجهیزات ایکس‌بادی اکتیو

 

ایکس‌بادی  اکتیو  مجموعه‌ای پیشرو در تکنولوژی تحریک الکتریکی عضلات (EMS) و تولید‌کننده با کیفیت‌ترین محصولات ای‌ام‌اس در سراسر دنیا است. طیف گسترده‌ی محصولات ایکس‌بادی  اکتیو نه تنها در صنعت تناسب اندام (فیتنس) و زیبایی. بلکه در زمینه‌ی پزشکی و جهت توانبخشی نیز امکانات وسیعی را فراهم می‌کنند. در نتیجه تلاش مداوم. تیم تحقیق و توسعه هر دو نوع تمرین باسیم و بی‌سیم با ایکس‌بادی  اکتیو امکان‌پذیر شده است. ایکس‌بادی  اکتیو  امکان تمرین با برنامه‌های تمرینی از پیش تعیین شده را علاوه بر برنامه‌ی تنظیمات دستی قابل خصوصی‌سازی امکان‌پذیر ساخته است. که در آن تنظیمات تحریک عضلات می‌توانند. با توجه به نیازهای شخصی مشتری تنظیم شوند. شخصی‌سازی می تواند از طریق انتخاب تمریناتی مطابق با شرایط جسمی مشتری صورت گیرد و به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.