جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

ایکس بادی EMS  چیست ؟ · ایکس بادی

ایکس بادی EMS  چیست ؟

ایکس بادی EMS چیست ؟

 

ایکس بادی EMS اکتیو تکنولوژی پیشرفته ورزشی است که در آن از متد EMS مخفف کلمه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات استفاده میکند. روشی که در فیزیوتراپی هم برای ریکاوری عضلات از آن بهره می برند. در این روش با فرستادن مستقیم پالس های شبیه سازی شده ی طبیعی بدن به عضلات سرعت عضله سازی تا 5 برابر و سرعت چربی سوزی تا 3 برابر افزایش خواهد یافت. ایکس بادی اکتیو تمام عضلات اصلی بدن رو بطور همزمان فعال کرده. و به همین دلیل در هر تمرین 20 دقیقه ای با این تکنولوژی بین700 تا 2200 کالری انرژی مصرف می شود. که با 2 بار تمرین کردن در هفته نیاز ورزشی شما برطرف می گردد.

کاربرد و موارد استفاده دستگاه ایکس بادی EMS چیست ؟

 

استفاده از دستگاه ems در سالن های ورزشی. مراکز سلامتی و زیبایی و همچنین در ورزش های رقابتی. توانبخشی و پزشکی امکان پذیر است. مربیان شخصی، ورزشگاه ها و مراکز زیبایی بر روی جنبه های تناسب اندام و زیبایی از جمله کاهش سایز در مناطق تجمع چربی و اصلاح فرم اندام از طریق تقویت تمرکز می کنند.ورزشکاران برجسته و حرفه ای علاوه بر تمرینات تخصصی به منظور ارتقای سطح آمادگی جسمانی از ایکس بادی اکتیو استفاده می کنند. مراکز درمانی و توانبخشی از ایکس بادی برای تقویت ماهیچه های اطراف مفاصل و تمرینات هدفمند استفاده می نمایند.

آیا می توانیم ایکس بادی EMS را بصورت مداوم و درازمدت استفاده کنیم ؟

 

بله. ایکس بادی اکتیو یک متد ورزشی است و مانند سایر ورزش ها نظم و پایداری در جلسات تمرینی منجر موفقیت فوق العاده در دستیابی به اهداف ورزشی خواهد شد.

مهم ترین مزایا وفواید ایکس بادی EMS چیست ؟

 

ایکس بادی اکتیو به عنوان یک متد ورزشی موثر. در کنار کاهش سایز در نقاط تجمع چربی و اصلاح فرم اندام. موجب ارتقا چشمگیر سطح آمادگی جسمانی و بهبود عملکرد دستگاه قلبی تنفسی میشود.(موارد ذکر شده از مهمترین شاخصه های کیفیت زندگی میباشد). موارد زیر نیز از نتایج تمرین منظم با ایکس بادی اکتیو میباشد. • افزایش سطح سوخت و ساز روزانه(متابولیسم) .• کمک به سلامت پوست و درمان سلولیت .• کمک به درمان آسیب های ناشی از ضعف عضلانی در نقاط مختلف بدن: درد کمر، زانو، گردن ، بی اختیاری ادرار • بازیابی تناسب اندام بعد از بارداری.

آیا می توانیم با ایکس بادی EMS وزن کم کنیم ؟

 
 

به هنگام ورزش با ایکس بادی اکتیو به دلیل فعالیت همزمان بخش بزرگی از عضلات بدن. نه تنها سطح بالایی از انرژی طی جلسه تمرینی مصرف خواهد شد. بلکه هر جلسه تمرینی اثر افزایشی روی سوخت و ساز بدن خواهد داشت. به همین دلیل با ایکس بادی اکتیو قادر خواهید بود. به سرعت ذخایر چربی بدن خود را کاهش دهید. همزمان عضلات بدن را تمرین داده و فرم مناسبی به اندام دهید. طی جلسات اولیه کاهش سایز را کاملا احساس خواهید کرد. و با نظم و پیگیری جلسات تمرینی به تمام اهداف خود در تناسب اندام خواهید رسید. همچنین به دلیل افزایش سطح سوخت و ساز روزانه استعداد ساخت چربی در بدن شما کاهش پیدا خواهد کرد.

ایکس بادی

20 دقیقه

چه زمانی متوانیم نتیجه را ببینیم؟

 
 

از بین رفتن چربی ها، افزایش آمادگی جسمانی و بهبود ظاهر پوست. در طول چهار یا شش هفته قابل مشاهده و اندازه گیری است. لازم به ذکر است. شرایط فیزیکی در شروع تمرینات و همچنین نوع تغذیه در نتیجه گیری سریع تاثیر بسزایی دارد.

آیا ایکس بادی EMS افراد تنبل را به ورزش کردن راغب می کند ؟

 

بله، سادگی و سرعت دستیابی به اهداف تناسب اندام در ورزش با ایکس بادی اکتیو به مراتب بالاتر ورزش سنتی است. همین موضوع در کنار شادابی و کوتاه بودن جلسات تمرینی از موثرترین دلایل اشتیاق روزافزون بخش بزرگی از جامعه به این متدپیشرفته ورزشی میباشد.

چرا سرعت چربی سوزی تا این حد زیاد است؟

 

تکنولوژی پیشرفته ایکس بادی باعث میشود. هنگام ورزش با ایکس بادی اکتیو بخش بزرگی از عضلات بدن همزمان بصورتی فعالیت کنند. که طی بیست دقیقه نزدیک به 700 الی2200 کیلو کالری انرژی مصرف شود، بعد از پایان جلسه تمرینی عضلات وارد فاز ریکاوری و بازیابی توان میشوند. بدن ورزشکار 48 تا 72 ساعت در این شرایط باقیمانده و انرژی بسیار زیادی را صرف تقویت آمادگی عضلات میکند. همچنین بعد از چند هفته تمرین منظم بدلیل ارتقای سطح آمادگی عضلات سوخت و ساز بدن فرد رشد محسوسی کرده. و به سرعت باعث کاهش سایز در مناطق تجمع چربی مثل شکم، پهلو و ران ها میشود.

ایکس بادی EMS چگونه عضله سازی می کند ؟

 

دلیل اصلی چربی سوزی سریع با ایکس بادی اکتیو. تحریک عضلات برای رشد و افزایش سوخت و ساز بدن است. برای افراد چاق تاثیر چربی سوزی و کاهش سایز چشمگیرتر بوده. ولی در مورد افراد با درصد چربی پایین تر. رشد عضلات درضمن اصلاح فرم اندام مشهودتر خواهد بود.

آیا استفاده ازایکس بادیEMS  به جنسیت مربوط می شود ؟

 

هم خانم ها و هم آقایان از ورزش با ایکس بادی اکتیو سود میبرند. ورزش با ایکس بادی باعث تقویت عضلات و کاهش ذخایر چربی در بدن میشود. رشد عضلات برای آقایان در سایز و برای خانم ها بیشتر در فرم اندام مشهود خواهد بود. اما هر دو به سرعت. کاهش سایز در نقاط محل تجمع چربی مثل شکم و پهلو را تجربه میکنند.

تمرین ایکس بادی EMS به چه صورت است ؟

 

برای ورزش با ایکس بادی ورزشکار روی یک لباس زیر شخصی از جنس نخ و پنبه. جلیقه مخصوصی ایکس بادی اکتیو را به تن میکند. جلیقه بصورت بیسیم یا با سیم با دستگاه در ارتباط بوده و همگام با انجام حرکات ورزشی ساده، بیش از 95 درصد عضلات اصلی بدن را فعال میکند. این فعالیت بوسیله شبیه سازی پالس های طبیعی بدن اتفاق می افتد. در واقع تکنولوژی به کمک مربی آمده تا ظرف مدت 20 دقیقه، تمام عضلات بدن ورزشکار را تمرین دهد. به همین دلیل تنها با دو جلسه 20 دقیقه ای تمرین در هفته، عضله سازی و چربی سوزی همزمان به سادگی ممکن میشود. تکنولوژی پیشرفته و انحصاری ایکس بادی اکتیو باعث کاهش سایز سریع در مناطق تجمع چربی مثل شکم، پهلو و ران میشود و چربی سوزی و عضله سازی همزمان ظرف مدت کوتاهی باعث بروز تغییرات مشهود در تناسب اندام و آمادگی جسمانی ورزشکار خواهد شد.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.