جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

قیمت دستگاه ایکس بادی

باشگاه قیمت دستگاه ایکس بادی

باشگاه قیمت دستگاه ایکس بادی

قیمت دستگاه ایکس بادی ، برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن ظاهری خوب، ورزشها و تمرینات بسیار متنوعی وجود دارند. شما اساسا باید فردی باشید که تحمل درد بسیار بالایی دارد و یک تمرین بسیار غیر مسئولانه داشته باشید. در غیر این صورت بلند کردن وزنه بیشتر از توان بدن باهم آسیب جسمی میشود.  در ورزش با ایکس بادی تمامی عضلات بدن از جمله عضلات اسکلتی، عضله قلب و سیستم تنفسی درگیر میشوند.

 

استفاده از ایکس بادی برای اقایان وبانوان

ایکس بادی را می توان در گروه ورزش های همگانی قرار داد که استفاده از آن برای تمامی نوجوانان، بانوان و آقایان بدون خطر است. البته همزمان بر روی تمامی عضلات بدن تاثیر میگذارد. حتی تمریناتی که در این ورزش انجام میدهید تا چندین روز بر روی سوخت و ساز بدن تاثیر میگذارد. اگر حرکات ورزشی با ایکس بادی بدون وقفه و استراحت انجام شود تا مدتها بر روی بدن تاثیر میگذارد. به طوری که بدن در زمان استراحت تا ۱۸۰۰ کالری انرژی مصرف میکند. علاوه بر این، این ورزش با افزایش متابولیسم بدن و فعالیت عضلانی باعث میشود تا کالری بیشتری ور مقایسه با ورزش معمولی مصرف کنید.یکی دیگر از فواید خوب ایکس بادی این است که شما میتوانید این ورزش را به صورت طولانی مدت انجام دهید.

 

قیمت دستگاه xbody  دیگر دلایل استقبال از EMS از سوی ورزشکاران حرفه ای بهبود توان و کارایی بدن آنان است به طوری که طبق نتایج گزارشات حاصل از تحقیقات که در دانشگاه تربیت بدنی شهر کلن آلمان صورت گرفت مشخص شد که سرعت آنان حتی به میزان ۳۰ درصد نیز بهبود یافت که ناشی از انجام فعالیت های سرعتی و استقامتی است.

ویژگیهای منحصرفرد دستگاه ایکس بادی

 

  1. x body price
  2. برانگیختگی سیستم عضلانی بدن
  3. توسط ضربان الکتریکی یا EMS
  4. تحریک بیش از 95 درصد عضلات بدن با سرعت بسیار

 

بالا ورزشی فشرده و سنگین

در صورتی که ورزشکار، دچار مشکلات خاصی در رابطه با عضلات و یا تمرینات سنگین باشد. توصیه میگردد قبل از تصمیم گیری جهت انجام ایکس بادی، با پزشک متخصص خود مشورت نماید. نتیجه گیری سریع تر نسبت به ورزشها و تمرینات دیگر سالم بودن این تمرینات و عدم آسیب به ماهیچه ها، مفاصل و سلامتی ورزشکار روشی مطمئن جهت از بین بردن سلولیت و چربی هایی با حجم بالا کاهش وزن در کوتاهترین زمان ممکن یک جلسه تمرینی ایکس بادی.

 

معادل سه جلسه تمرین بسیار سنگین بدنسازی است سفت شدن و بازسازی سریع پوست پس از کم کردن وزن صرفه جویی در زمان و هزینه عدم ایجاد فشار بر روی مفاصل کاهش درد کمر. و مفاصل باشگاه ایکس بادی پاسداران با بهره گیری از مربیان حرفه ای و متخصص، آماده خدمت رسانی به ورزشکاران گرامی بوده.

 

تمرینات خاص ایکس بادی

تنها با انجام تمرینات مستمر و هدفمند است که تراکم چربی ها از بین رفته و به تناسب اندام و فرم و استایل مورد نظر پدید خواهد آمد. در مورد مزایای EMS می توان به این نکته اشاره نمود که دستگاه بدون هیچ فشاری تمرینات عضلانی را روی بدن کسانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند انجام می دهد و همین امر باعث می شود تا روند بهبودی فرد سرعت بیشتری پیدا کند.

 

رنج سنی استفاده از دستگاه ایکس بادی

برای کسانی که هماکنون با روش EMS ورزش میکنند چه توصیههای غذایی دارید. فیزیوتراپ ها از EMS برای فرم دهی عضلات و تمرینات هدفمند استفاده می کنند. این روش برای گروههای سنی ۱۸ سال به بالا تا ردههای سنی بزرگسالان تا ۶۰ – ۶۵ سال مناسب است. در صورت عدم موجودی با پرداخت بیعانه حداکثر در ۳۰ روز کاری به شما تحویل داده میشود. و همچنین EMS طراحی منحصر به فرد آنرا از هر گونه سرویس و نگهداری بی نیاز کرده .و در صورت رعایت برخی نکات فنی هنگام نصب طول عمری بیش از ۳۰ سال خواهد داشت.

 

بهبود کمردرد

تقویت عضلات کمر و عضلات مرکزی بدن از دیگر مزایای EMS یا ایکس بادی می باشد. تقویت عضلات پیرامون مفاصل در جلسات توانبخشی خلاصه کرد. در نتیجه مفاصل شما هیچگونه فشاری را متحمل نشده و از آسیب های روش های رایج بدنسازی حفظ می گردند. همانطور که پیش از این گفته شد بدون برنامه ریزی ممکن است به بدن خودتان آسیب بزنید. ​

قیمت دستگاه ایکس بادی

مربی دستگاه ایکس بادی

مربی ها با توجه به مضرات دستگاه ایکس بادی حرکات را برنامه ریزی و پیاده سازی می کنند که کمترین آسیب به بدن وارد شود. در استودیو با دستگاه EMS ای ام اس مربی شخصی شما همیشه در کنارتان خواهد بود. در مدتی که مربی و مدرس EMS هستید چه رکوردهایی از کاهش وزن به عنوان یکی از اصلیترین اهداف مردم تجربه کردید. تمرینات ای ام اس به هیچ وجه دردناک نیست. دستگاه ای ام اس پالس های الکتریکی را به صورت خیلی ضعیف به بدن منتقل می کند.

 

و بعد از گذشت زمان کوتاهی بدن به این پالس ها عادت می کند. اما به هیچ عنوان ای ام اس با درد همراه نیست. به دلیل افزایش غلظت آب ناشی از تبخیر در برج خنک کن ( هواساز کولر آبی ) پایش رسانایی و تخلیه نظم آپ ضروری است . TDS Controller شرکت فرا الکتریکی برای تخلیه منظم و اتوماتیکه توصیه می شود .مقاله دیگر ایکس بادی که در ورزش3 منتشرشده است مطالعه بفرمایید.

مقالات دیگرما

قیمت دستگاه ems خانگی. دستگاه ایکس بادی. easy motion skin. تفاوت ایکس بادی و ای ام اس. لاغری با ایکس بادی.x body .لباس xbody.ایکس بادی چیست.دستگاه ems. تفاوت ویژن بادی و ایکس بادی.قیمت ems. ایکس بادی چیه. خرید دستگاه ایکس بادی. ورزش با دستگاه ems .قیمت ایکس بادیخرید دستگاه ems .دستگاه ems برای لاغری.xbody. قیمت جلیقه ایکس بادی. ورزش ایکس بادی. ایکس بادی. تاثیر ایکس بادی در لاغری. دستگاه ems دست دوم. جلیقه ایکس بادی. خرید دستگاه ای ام اس. ایکس بادی قیمت. لاغری با دستگاه ems.قیمت ورزش ایکس بادی. قیمت دستگاه ems training.دستگاه ایکس بادی قیمت.XBODY GO.میها بادی تک. قیمت لباس ایکس بادی. ایکس بادی چیست قیمت. دستگاه ems چیست. دستگاه لاغری ایکس بادی. خرید لباس ایکس بادی. ویژن بادی. ورزش ایکس بادی چیست. دستگاه ems قیمت. لباس ایکس بادی. نمایندگی فروش دستگاه ایکس بادی . قیمت دستگاه ای ام اس . ems training. قیمت دستگاه ای ام اس.  XBODYWORLD. EMS Iran. aq8. دستگاه XBody .xbody iran. بیست بیوتی. ای موشن. دستگاه ایکس بادی اکتیویو. نمایندگی انحصاری ایکس‌ بادی در ایران.xbody چیست ؟.

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.