جهت مشاوره و راهنمایی برای افتتاح استودیو ایکس بادی اکتیو تماس بگیرید.
تهران،پاسداران دروس،کماسائی
پلاک 1

ورزش با دستگاه ای ام اس خاص · ایکس بادی

ورزش با دستگاه ای ام اس خاص

ورزش با دستگاه ای ام اس خاص

دستگاه ای ام اس،.از جریان های یک طرفه یا بارهای اشتباه و عدم میزان اجتناب میشود. ای ام اس ممکن است یکی از گزینه های شما برای لاغری باشد،. اما از معایب ورزش ای ام اس این است که احتمال دارد نتیجه قطعی از این روش ها نگیربد. همانطور که پیش از این گفته شد بدون برنامه ریزی ممکن است به بدن خودتان آسیب بزنید. همانطور که گفته شد اضافه وزن و چاقی در روحیه بسیاری از افراد اثر منفی دارد به طوری که حتی می تواند زمینه ساز بروز افسردگی نیز شود. موسسات تحقیقاتی پیشرفته اروپایی پژوهشهای بسیاری در زمینه تاثیرات ورزش با ایکس بادی در زمینه سلامت، زیبایی،. چربی سوزی و تناسب اندام انجام دادهاند که در زیر به بعضی از آنها اشاره شده است.

 

نتایج !!

با توجه به نتایج گزارش شده از ورزش ایکس بادی،. در حال حاضر افراد زیادی در ۵۵ کشور دنیا روزانه حدود ۴۴ هزار تمرین ورزشی را با متد ایکس بادی انجام می دهند. باتوجه به نتایج زود بازده آن،. اشتیاق و علاقه زیادی دارند تا سریعتر به اهداف خود در زمینه تناسب اندام! استقامت بدنی و…

 

بی تحرکی

امروزه سبک زندگی ماشینی افراد را به سمتی سوق داده است. که نه تنها تمایل به یک جا نشستن و بی تحرکی دارند بلکه زمان زیادی نیز برای ورزش کردن ندارند. اما ایکس بادی به کمک این افراد آمده است. تا فقط با ۲۰ دقیقه ورزش نتایجی بگیرند. که معادل ۶ تا ۸ ساعت فعالیت ورزشی در سایر روش های سنتی است. از آن به بعد،. به منظور تقویت اثر تمرین با دستگاه ها ادعا می کند. که چهار برابر مقدار تمرین عضلانی نسبت به ورزش های سنتی استفاده می شود. را ارائه میکند. مشابه همان اتفاقی که با ترک کردن ورزش سنتی هم رخ میدهد. در حال حاضر بیش از ۴۰ مرکز در تهران و شهرستانها مجهز به این دستگاه هستند و خدمات این ورزش را ارائه میکنند.

 

تکنولوژی روز

خرید دستگاه ای ام اس . تکنولوژی میتواند برای کسانی که مدت زمان زیادی تحرک نداشتهاند و یا اندام متناسبی ندارند نیز مفید باشد. این نکته را فراموش نکنید که درمان با استفاده از جریان الکتریکی بخشی شناخته شده از تکنیکهای فیزیوتراپی است!! این نکته را فراموش نکنید.که درمان با استفاده از جریان الکتریکی. بخشی شناخته شده از تکنیکهای فیزیوتراپی است. از دهه ۱۹۵۰ تاکنون در تکنیک های کلاسیک فیزیوتراپی از جریان های الکتریکی استفاده می شود و هیچ عارضه جانبی منفی گزارش نشده است اما البته در صورتی که مربی از تخصص چندانی برخوردار نباشد ممکن است تنظیم دستگاه به درستی صورت نگیرد و فرد دچار آسیب هایی .مانند شوک الکتریکی، سوختگی، خارش و التهاب پوست شود. بیشتر بدانید.ة از این رو با دو یا سه جلسه تمرین در هر هفته قادر خواهید بود ضمن آن که به اندام ایده آل خود برسید آن را حفظ کنید.

xbody چیست ؟
xbody چیست ؟

خرید دستگاه ایکس بادی

خرید دستگاه ورزشی ای ام اس ، توصیه می کنیم اگر قصد دارید از طریق متد ایکس بادی، ورزش کنید و به اندام ایده آل خود برسید،. حتما پس از مطالعه و تحقیق این روش را امتحان کنید. ما یک یا دو جلسه تمرین 20 دقیقه ای را در هفته توصیه می کنیم. یک جلسه تمرین ۲۰ دقیقه ای ایکس بادی علی رغم اینکه بسیار سرگرم کننده است، می تواند مشکلات جسمی که امروزه بیش از ۹۰ درصد افراد جوامع مدرن با آن درگیر هستند،. از قبیل اضافه وزن. بی تحرکی و کمبود وقت برای ورزش کردن را حل کند و احساس اعتماد به نفس بیشتری را در افراد ایجاد کند.

 

20دقیقه تمرین با دستگاه ای ام اس

فقط 20 دقیقه در هر جلسه و در هفته دوبار کافی است. تا شاهد نتیجه دلخواه خود باشید. یک نوع تمرین تمرینات قدرتی است!. که افزایش متابولیسم بدن را مورد هدف قرار داده که اگر با رژیم غذایی مناسب همراه شود. نتیجه آن کاهش وزن به همراه ایجاد توده عضلانی بدون چربی است!. منابع علمی متفاوتی گزارش کردهاند!. که جلسات طولانی مدت یا استفاده از امواج با فرکانس بالا باعث رابدومیولایسیس (نوعی آسیب عضلانی) در افراد آماتور و حتی ورزشکاران حرفهای میشود.

بدون محدودیت سن با ای ام اس

این روش برای گروههای سنی ۱۸ سال به بالا تا ردههای سنی بزرگسالان تا ۶۰ – ۶۵ سال مناسب است !. به طور خلاصه میتوان گفت EMS روشی است. با بازدهی بسیار بالا برای کل بدن که میتواند. در ۱ یا ۲ جلسه ۲۰ دقیقهای در هفته شما را به اهداف مختلف تمرینی خود برساند. از مزایای دیگر این روش میتوان به درمان آسیبهای فیزیکی اشاره کرد که بدون هیچگونه فشار اضافی بر روی تاندون ها و مفاصل اعمال می شود. از دیگر فواید ورزش ای ام اس میتوان به قابلیت از بین بردن سلولیت. ترمیم سلول های سطحی توسط دستگاه ای ام اس اشاره کرد!. است!.این درد ها اغلب حاصل عدم تحرک و ورزش نکردن است!. ممکن است شما پس از انجام ای ام اس هیچ کدام از عوارض گفته شده را تجربه نکنید!.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.